تبلیغات متنی

موهای فر را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟

موهای فر را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟

موهای فر را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟

 

بسیاری از خانم هایی که موهای فر دارند نمی دانند که چگونه می توانند همین موهای فر و وز شده را زیبا و آرایش کنند. در ادامه آکاپرشین به شما اموزش می دهد که چگونه موهای فر را زیبا جلوه دهید.

 

روزهای جنگیدن با بافت طبیعی موهایتان تمام می شوند یا حداقل امیدواریم اینگونه باشد. بنابراین با پروسسورهای شیمیایی و ساعت ها سشوار کشیدن، اتو کشیدن و… خداحافظی کنید. در عوض، وقت آن است که بافت طبیعی موهایتان را بپذیرید و فر موهایتان را زیبا کنید. هر چند احتمالا بسیاری از شما که موهای فر دارید، به خاطر نمی آورید که چطور باید موهایتان را مدل دهید (یا حتی یاد نگرفته اید). در اینجا چیزهایی که لازم است بدانید را بیان می کنیم. با آکاپرشین همراه باشید.

 

چگونه موهای فر را زیبا کنید

 

آن را برس نکشید

برس کشیدن موهای فر باعث وز خوردن آنها می شود. قبل از دوش گرفتن برای باز کردن گره های مو هنگامی که از زیر دوش بیرون آمدید، برس را کنار بگذارید.

 

از شامپوی مناسب استفاده کنید

اکثر شامپو ها، موهای فر را بیش از حد خشک می کنند اما نرم کننده co washing مخصوص موهای فر Ouidad اینگونه نیست. این نرم کننده پاک کننده بدون سولفات که کف کمی هم تولید می کند، حاوی روغن های آووکادو، هسته انگور، نارگیل، رزماری و مریم گلی است و موها را به ملایمت و بدون از بین بردن کامل چربی یا گره دار کردنشان، پاک می کند. نتیجه: فرهایی هیدراته و سالم که دوست دارید به همه نشان شان دهید.

 

موها را بچلانید تا آب اضافی خارج شود

خشک کردن موهایتان با حوله ممنوع است. می خواهید به روند خشک شدن سرعت ببخشید؟ از یک تی شرت کهنه استفاده کنید و با ملایمت، موها را فشار دهید تا آب اضافی شان خارج شود بدون تحریک کردن کوتیکول های موهای فرتان.

 

با وز، مبارزه کنید

با یک محصول ضد وز مانند اسپری Redken Curvaceous CCC فرهایتان را تحت کنترل نگه دارید. این ژل اسپری، نه تنها تمام مزایای یک ژل را بدون خشکی و سفتی به شما می دهد، بلکه تمام این کارها را فقط با یک بار اسپری انجام می دهد. نتیجه: به شما فرهایی کاملا مشخص، هیدراته، فنری و مقاوم در برابر هوا می دهد.

 

به فرهایتان دست نزنید

دست هایتان را از موهایتان دور نگه دارید. حلقه کردن موها دور انگشتانتان شاید قشنگ به نظر بیاد اما اگر این کار را ادامه دهید، موهایتان قطعا زیبایی شان را از دست خواهند داد. کلید داشتن فرهایی بدون نقص آن است که  آنها را به حال خودشان بگذارید. بنابراین آن انگشتان چسبناک را از موهایتان دور کنید.

 

تهیه و تنظیم : آکاپرشین

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب