تبلیغات متنی

تجاوز یک خاخام یهودی به 3 دختر نوجوان

تجاوز یک خاخام یهودی به 3 دختر نوجوان

تجاوز یک خاخام یهودی به 3 دختر نوجوان

جنجال تجاوز یك خاخام یهودی به 3 دختر و ضرب و شتم برادر آنها در یك كنیسه دستگیر شد.

 

به گزارش سایت آکاپرشین پلیس شهر “پتخ تیكوا “، یك خاخام سرشناس یهودی كه در كنیسه به تعلیم تورات می‌پرداخت را به جرم تجاوز به 3 دختر و كتك زدن یك پسر دستگیر كرد.

 

در پی شكایت مادر این سه دختر مبنی بر اینكه این خاخام به یك دخترش تجاوز كرده و با دو دختر دیگر وی اعمال شرم‌آوری را انجام داده است، پلیس رژیم صهیونیستی این خاخام را دستگیر كرد.

 

بنا بر این گزارش، این خاخام در یك كنیسه به كودكان و نوجوانان یهودی تورات تعلیم می‌داد و به دلیل ارتباط نزدیكی كه با یكی از دختران تحت تعلیم خود داشت، وی را مجبور به تجاوز جنسی كرده بود.

 

وی در كنیسه به یك دختر 16ساله تجاوز كرده و پس از او دو خواهر 13 و 14 ساله وی را نیز مجبور به تجاوز جنسی كرده بود.
به گفته پلیس رژیم صهیونیستی، این خاخام به دلیل عقاید توراتی در زمینه تعلیم و تربیت، برادر این 3 دختر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد تا گناهانش پاك شود.

 

این خاخام در اعترافات خود ضمن تائید تجاوز جنسی به این 3 دختر اعتراف كرد كه برادرشان را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده تا به او كمك كند كه گناهانش پاك شود.

 

وی همچنین گفت: این اعمال را چندین بار در كنیسه‌ای كه برادر آنها هم حضور داشت، انجام داده‌ است.
این اولین باری نیست كه یك خاخام مرتكب چنین جنایاتی می‌شود. چندی پیش نیز یك خاخام یهودی فرزند خود را با چكش مورد ضرب و شتم قرار داد و او را فلج كرد تا گناهانش پاك شود و تعالیم تورات را به خوبی فرا گیرد.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب