تبلیغات متنی

شانه‌ها و برس‌های چوبی خواص درمانی دارند

مجموعه : پزشکی و سلامت
شانه‌ها و برس‌های چوبی خواص درمانی دارند

شانه‌ها و برس‌های چوبی خواص درمانی دارند

 

در واقع اصلی‌ترین نكته‌هایی كه متخصصان درباره استفاده از شانه و برس به آن اشاره دارند، موارد كلی بهداشت فردی از قبیل استفاده از شانه و برس شخصی و اختصاصی و شستشوی مداوم این وسیله برای جلوگیری از انتقال‌ عوامل بیماری‌زاست.

 

در گذشته استفاده از شانه‌های پلاستیكی و چوبی بسیار متداول بود ولی به تدریج شانه و برس‌های جدید جای آنها را گرفتند. عمده‌ترین مشكل برس‌های پلاستیكی، الكتریسته ساكنی بود كه به‌دلیل تماس مداوم با مو در آن ایجاد می‌شد. همچنین استهلاك سریع و نداشتن‌ مقاومت در برابر فشار و ضربه شانه‌های چوبی باعث شد به تدریج نمونه‌های جدیدتر جایگزین آنها شوند.

 

با وجود این، در سال‌های اخیر باز هم شانه‌ها و برس‌های چوبی مورد استقبال مصرف‌كنندگان قرار گرفته‌اند كه به نظر می‌رسد این تداول، بیشتر جنبه نمایشی و زیبایی دارد.

 

مصرف‌كنندگان باید توجه داشته باشند چوب به دلیل ویژگی‌های فیزیكی، برجستگی‌‌ها و فرورفتگی‌های متعددی دارد. این خلل و فرج با گذشت زمان و استفاده مكرر با عوامل بیماری‌زا اشغال می‌شوند و نه تنها نقش مثبتی در حفظ سلامت پوست و مو نخواهند داشت بلكه به تدریج باعث بروز مشكلات پوستی خواهند شد.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب