تبلیغات متنی

فال روزانه 10 اسفند

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه 10 اسفند

فال روزانه 10 اسفند

فال روزانه و طاله بینی روز دهم اسفند ماه را در سایت آکاپرشین بخوانید.

 

متولدین فروردین

اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

 

متولدین اردیبهشت

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

 

متولدین خرداد

دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

 

متولدین تیر

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

 

متولدین مرداد

با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

 

متولدین شهریور

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

 

متولدین مهر

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

 

متولدین آبان

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

 

متولدین آذر

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

 

متولدین دی

شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

متولدین بهمن

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

 

متولدین اسفند

شما در زندگی امروزتان از همه مسائل روزمره‌ای که برایتان پیش می‌اید دلسرد شده اید و دیگر امیدی به اینده‌ای تازه ندارید اما بدانید که چشمه امید و دل گرمی‌تازه‌ای به زودی برای شما فوران می‌شود.کتاب‌هایی که شما را به زندگی امیدوار می‌کنند را بخوانید.به پارک یا کنار یک رودخاته بروید تا بتوانید قوای از دست رفته خود را باز بیابید.این حقیقت زندگی شماست پس بهتر است به جای این که خود را عذاب دهید با ان کنار بیاید.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب