تبلیغات متنی

فال روز شنبه 30 بهمن 95

مجموعه : فال روزانه
فال روز شنبه 30 بهمن 95

فال روز شنبه 30 بهمن 95

 

متولد فروردین : شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می‌کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

 

متولد اردیبهشت : صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.

 

متولد خرداد : ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید کاری که قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

 

متولد تیر : بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی‌هایتان روی دوشتان سنگینی می‌کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می‌کنید هیچ تصمیمی ‌بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

 

متولد مرداد : پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

 

متولد شهریور : افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.

 

متولد مهر : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

 

متولد آبان : اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

 

متولد آذر : امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

 

متولد دی : امروز می تواند برای شما روزی باشد که تغییرات عاطفی ای که سالهای گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود. حتی اگر در مراحل پیشرفتی تکاملی تغییر قطعی ایجاد شد، مثل زمانی که کرم به پروانه می شود، این دگردیسی هنوز هم کامل نیست. در حالیکه کارهایی را قبلاً متوقف کرده بودید دوباره شروع می کنید، از خاطرات خود بهره بگیرید تا این پیشرفت تدریجی را در زمان حال زنده نگه دارید.

 

متولد بهمن : شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

 

متولد اسفند : شما اکنون قادر هستی که خودت را از چیزی رها کنی، حادثه خبر نمی کند و روزت ممکن است یکسره متلاشی شود. به خودت قول بده که عشقی که آرزو داری را بگیری بدون اینکه بخواهی حریصانه بیشتر از آن چیزی در دسترس است دریافت کنی. به جای اینکه برای چیزهای غیر قابل دسترس منتظر بمانی، به آنچه که امروز می توانی داشته باشی راضی باش.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب