تبلیغات متنی

پسری که مادرش را به خاطر زشت بودن از خانه بیرون کرد

پسری که مادرش را به خاطر زشت بودن از خانه بیرون کرد

پسری که مادرش را به خاطر زشت بودن از خانه بیرون کرد

داستان او از این قرار است که سفری پنج ساعته به یکی از شهرهای چین داشت تا نوه تازه متولد شده اش را ببیند اما پس از رسیدن به مقصد، پسرش از دیدن او سرباز می زند و به مادرش می گوید که به خاطر زشتی صورت دیگر نمی خواهد او را ببیند چرا که از داشتن مادر زشت خجالت زده می شود.

احسان و نیکی به پدر و مادر همیشه در صدر تمامی کارهایی است که ما انسان ها انجام می دهیم و باید با آخرین توانمان از پدر و مادر مراقبت کنیم اما در این دنیا افرادی پیدا می شوند که زحمات والدین را قدر نمی شناسند. زمانی که پیرزن 63 ساله “دینگ لینگ” گریه کنان در خیابان پیدا شده، هیچکس باور نمی شد که فرزندش چه رفتار عجیب و ناپسند با او کرده است. این خانم در شرق شهر “هانگژو” پیدا شد و داستانش رسانه های بسیاری را به سمتش جذب کرد.

داستان او از این قرار است که سفری پنج ساعته به یکی از شهرهای چین داشت تا نوه تازه متولد شده اش را ببیند اما پس از رسیدن به مقصد، پسرش از دیدن او سرباز می زند و به مادرش می گوید که به خاطر زشتی صورت دیگر نمی خواهد او را ببیند چرا که از داشتن مادر زشت خجالت زده می شود. این خانم گفته است که حتی پسرش او را به همسرش هم معرفی نکرده است زیرا بیش از حد از داشتن چنین مادری خجالت می کشیده است. این موضوع حالا به نقل محافل مختل چینی و البته دنیا تبدیل شده است و شاید تا چند وقت دیگر این این پسر مجبور به پاسخ در تلویزیون شود.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب