تبلیغات متنی

ترسناک ترین کِرم جهان (+عکس)

مجموعه : اخبار
ترسناک ترین کِرم جهان (+عکس)

ترسناک ترین کِرم جهان (+عکس)

بزرگترین کرم بی خطر در جنگل های امریکای جنوبی زندگی می کند. بیشتر این موجودات در امریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و آفریقا زندگی می کنند. برخی از اقوام آن ها قابلیت این را دارند تا بدن خود را کشیده و کاملا شبیه به یک مار شوند تا از هر گونه صدمه ای در امان بمانند.

 

گاهی اوقات در میان جنگل، کارشناسان به حیواناتی می رسند که تا به حال دیده نشده اند و در نگاه اول خیلی متعجب کننده است. برخی حیوانات چهرهایی دارند که شاید 180 درجه با آنچه در باطنشان می گذرد فرق داشته باشد.

 

اکثر افرادی که به تصویر زیر برای اولین بار نگاه می کنند اعتقاد دارند یک مار را میبینند که بدنی غیر عادی دارد اما همه در اشتباه هستند زیرا این موجود عجیب در اصل یک کرم ابریشم کوچک است که سری عجیب به شکل مار دارد.

 ترسناک ترین کِرم جهان (+عکس)
این کرم کوچک از این روش برای ترساندن انسان ها و گاهی اوقات دیگر شکارچیان جنگل استفاده می کند و اغلب موارد نیز موفق می شود. ” Hemeroplanes triptolemus” برخلاف اسم بلند و چهره ترسناکش هیچ خطری برای انسان ها ندارد.

 

بیشتر این موجودات در امریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و آفریقا زندگی می کنند. برخی از اقوام آن ها قابلیت این را دارند تا بدن خود را کشیده و کاملا شبیه به یک مار شوند تا از هر گونه صدمه ای در امان بمانند. برخی از متخصصین از دیگر ویژگی این کرم در تغییر چهره نام بردند که در زمان های عادی خود را به شکل کرم های معمولی نشان می دهد.ترسناک ترین کِرم جهان (+عکس)

 ترسناک ترین کِرم جهان (+عکس)

 

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب