تبلیغات متنی

پرستیدن عنکبوت در یک قبیله + تصاویر

مجموعه : عجیب ترین ها
پرستیدن عنکبوت در یک قبیله + تصاویر

پرستیدن عنکبوت در یک قبیله + تصاویر

پرستیدن عنکبوت در معبدی به نام خدای خفاش در زمان های بسیار قدیم در یک قبیله صورت می گرفته است. به گزارش سایت آکاپرشین آن‌ها نوع خاصی از عنكبوت را می‌پرستیدند كه تا به‌حال نمونه‌ آن دیده نشده است. این نوع عنكبوت، بینی به‌شكل گربه داشته و دارای منقار بوده است.

 

پس از سال‌ها كاوش و با گذشت یك‌سال از كشف یكی از سه معبد تمدنی ناشناخته در منطقه‌ی آمریكای جنوبی، معبد دوم كه باستان‌شناسان آن را معبد «خدای خفاش» نامیده‌اند، كشف شد.

 

باستان‌شناسان پس از سال‌ها كاوش در مناطق مختلف كشور پرو و بررسی علمی هزاران سند تاریخی، موفق به كشف یكی از قدیمی‌ترین و مرموزترین معابد جهان شدند كه حدود سه‌هزار سال پیش توسط مردم یكی از تمدن‌های ناشناخته‌ی قاره‌ آمریكای جنوبی كه در دره‌ای به همین نام واقع شده، ساخته شده است.

 

این معبد زیبا كه از خشت خام حدود سال‌های 1000 تا 1500 پیش از میلاد مسیح (ع) بنا شده، یكی از سه معبدی است كه مردم آن تمدن از آن به‌عنوان مكانی برای عبادت و راه یافتن به مراحل بالای عرفان استفاده می‌كردند.

 

در ماه نوامبر سال گذشته نیز یكی از سه معبد كه حدود چهارهزار سال قدمت داشت و قدیمی‌ترین معبد كشف‌شده در قاره‌ی آمریكای جنوبی به‌شمار می‌رود، در محوطه‌ای تاریخی در پرو كشف شد.پرستیدن عنکبوت در یک قبیله + تصاویر

از آن زمان، باستان‌شناسان تمام تلاش خود را بر كشف دو معبد دیگر متمركز كردند و با بررسی كتیبه‌های تاریخی و نحوه‌ی قرار گرفتن ستارگان در آسمان در سه تا چهارهزار سال پیش، موفق به كشف معبد دوم شدند كه آن را معبد «خدای خفاش» نامیده‌اند. آن‌ها قصد دارند، تمام تلاش خود را بر كشف سومین معبد یا به عبارتی تنها معبد باقی‌مانده متمركز كنند.

 

طبق بررسی باستان‌شناسان، مردم آن تمدن ناشناخته عنكبوت را حیوان بسیار مقدسی می‌دانستند و آن را می‌پرستیدند. به همین دلیل، معابد فراوانی را برای پرستش این حیوان ساخته‌اند.

 

باستان‌شناسان در معبدی كه روز گذشته كشف شد و در معبدی كه سال گذشته پیدا شد، تصاویر فراوانی را از عنكبوت‌های بزرگ دیدند كه روی دیوارهای ساخته‌شده از خشت خام، حكاكی شده بودند. البته آن‌ها نوع خاصی از عنكبوت را می‌پرستیدند كه تا به‌حال نمونه‌ آن دیده نشده است. این نوع عنكبوت، بینی به‌شكل گربه داشته و دارای منقار بوده است.

 

همین مسأله، مردم این تمدن را از دیگر تمدن‌های قاره‌ آمریكای جنوبی مانند اینكا، مایا و آزتك متمایز می‌كند، زیرا هیچ‌یك از آن‌ها، حیوانات را نمی‌پرستیدند.

 

معبدی كه روز گذشته كشف شد، حدود 500 متر طول و 300 متر عرض دارد و برای ورود به آن باید از 25 پله بالا رفت.
باستان‌شناسان قصد دارند در روزهای آینده با استفاده از تجهیزات ایمنی، به این معبد وارد شوند. به همین دلیل، اكنون تمام توجه خود را به بررسی حكاكی‌های نمای بیرونی معبد معطوف كرده‌اند.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب