تبلیغات متنی

دلیل بلعیدن هواپیماها و کشتی های غول پیکر توسط مثلث برمودا

دلیل بلعیدن هواپیماها و کشتی های غول پیکر توسط مثلث برمودا

دلیل بلعیدن هواپیماها و کشتی های غول پیکر توسط مثلث برمودا

 

دانشمندان به تازگی راز مثلث برمودا کشف کردند. مثلث برمودا در وسط دریا و به منطقه بسیار بزرگی گفته می شود که هر کشتی و هواپیما که در شعاع مثلث برمودا قرار بگیرد نابود و محو خواهد شد. به گزارش آکاپرشین هر سال بیش از چهار فروند هواپیما و 20 کشتی باری و مسافری در مثلث برمودا ناپدید می گردد.

 

احتمال دارد معمای مثلث برمودا پس از سال ها توسط گروهی از هواشناسان ماهواره ای حل شده باشد. در طول سال های متمادی، برای ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماها در منطقه ای به وسعت ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع بین میامی، پورتو ریکو و برمودا، هیچ گونه توضیحی وجود نداشت.

 

این مثلت طی ۱۰۰ سال گذشته، حداقل هزار نفر را به کام مرگ فرستاده و ۷۵ هواپیما همراه با هزاران کشتی را درون خود ناپدید کرده است. حالا دانشمندان نظریه جدیدی را در این زمینه مطرح کرده اند. آن ها بیان می کنند که ابرهای شش ضلعی توسط بادهایی به سرعت ۲۷۳ کیلومتر بر ساعت، «بمب های هوایی» ایجاد می کنند. به همین دلیل، هزاران نفر در این منطقه جان خود را از دست داده اند.

 

طوفان های ایجاد شده به حدی قدرتمند هستند که می توانند کشتی ها و هواپیماها را در دریا غرق سازند. دانشمندان بر این باورند که ابرهای بزرگ در نوک غربی جزایر برمودا ظاهر شدند؛ منطقه ای به وسعت ۳۲ تا ۸۹ کیلومتر.

دلیل بلعیدن هواپیماها و کشتی های غول پیکر توسط مثلث برمودا

 

دکتر «استیو میلر» کارشناس هواشناسی ماهواره ای دانشگاه کلورادو در این رابطه می گوید: “شما با وجود ابرها نمی توانید نوک جزیره را مشاهده کنید. آن ها بیشتر اوقات توزیع تصادفی دارند.” محققان با استفاده از رادارهای ماهواره ای، اتفاقاتی که در زیر این ابرها رخ می دهد را مورد بررسی قرار دادند. آن ها دریافتند که بادهای سطح دریا سرعت بالایی دارند و می توانند امواجی با ارتفاع ۱۴ متر را به وجود بیاورند.

 

این ابرهای شش ضلعی در اصل بمب های هوایی هستند. واژه «مثلث برمودا» نخستین بار در سال ۱۹۵۰ میلادی توسط خبرنگاری که درباره ناپدید شدن کشتی ها و هواپیماها مقاله می نوشت، ابداع گشت. رخ دادن اتفاقات عجیب و غیر طبیعی در این منطقه، از سال ۱۴۹۲ میلادی مطرح بوده است. کریستوف کلمب نیز طی سفر خود، نورهایی عجیب و اختلال در قطب نماها را مشاهده کرده است.

 

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب