تبلیغات متنی

برادری که خواهرش را در جشن تولد به قتل رساند

مجموعه : اخبار حوادث
برادری که خواهرش را در جشن تولد به قتل رساند

برادری که خواهرش را در جشن تولد به قتل رساند

 

ماجرای وحشتناک کشته شدن دختری بدست برادرش در مراسم جشن تولدش را در سایت آکاپرشین می خوانید. به گفته پلیس، یک نوجوان فلوریدایی، که سابقه خشونت مسلحانه را داشته است، در مراسم جشن تولد 17 سالگیش گلوله ای به پشت سر خواهر 13 ساله اش در حالی که او را در آغوش گرفته بود شلیک کرد.

 

مارتاویوس سانتیاگو یک تفنگ نیمه خودکار پر را، در آشپزخانه خانه خانوادگی در فلوریدا سیتی در میامی¬دید، به سمت خواهرش تدرا کینگ در حالی نشانه رفت که پس از در آغوش کشیدن رویش را برگردانده بود سپس وی ماشه را کشید.

 

به گزارش میامی هرالد، سانتیاگو به پلیس گفت که تیراندازی یک اتفاق بوده است. مقامات مسئول وی را به قتل عمد متهم کرده اند.

 

شامارا پرپال، دوست خانوادگی وی، به این شبکه گفت که: “او قصد کشتن خواهرش را نداشته است”.

 

او گفت که زندگی این فرد تیرانداز مملو از خشونت مسلحانه بوده است، حتی پیش از تراژدی سه شنبه شب. وی به شبکه رادیویی WLRN، در یک سری برنامه با عنوان بقایافتگان از خشونت مسلحانه، گفت که خودش 18 بار، عمدتا به خاطر سرقت، زندانی بوده است.

 برادری که خواهرش را در جشن تولد به قتل رساند

 

این رسانه گزارش نموده است که در ماه دسامبر، در راهروی جلوی خانه شان به پای سانتیاگو شلیک شد. به سر دوستش شلیک شد و وی تا سرحد مرگ پیش رفت.

 

بر اساس این گزارش، یازده ماه قبل تر، چهار بار به مارتوان برادر جوانتر سانتیاگو شبیک شده بود. یک گلوله از ستون فقراتش گذشت و از کمر به پایین فلج شد.

 برادری که خواهرش را در جشن تولد به قتل رساند

 

به گزارش آکاپرشین به نقل از  Politifact، رهبران محلی این کشتار را به عنوان نمونه ای مواردی دانستند که دلیلی برای تغییر قوانین دسترسی به سلاح در فلوریدا است.

 

این ایالت آفتابی با فاصله زیادی نسبت به دیگر ایالتها بالاترین تعداد افرادی را داراست که تا مارس 2015 دارای مجوز سلاحهای مخفی هستند، که بالغ بر 1.4 میلیون نفر می شوند.

 

توتیتری با عنوان Miami-Dade Schools Superintendent Alberto Carvalho از این قرار است که “این کشتارها، چه به شکلی مجرمانه و چه تصادفی، ادامه دارد. یکی از بچه مدرسه ای های 13 ساله آخرین قربانی خشونت مسلحانه بی دقتانه و تاسف آور است.

 

وی، با استفاده از هشینگ  #EnoughCarnage اضافه کرد که “اتفاقی ولی نه قابل قبول. در خیابانها، در خانه، دسترسی آسان به سلاح، خودش، محکوم است. چقدر قربانی دیگر خواهد گرفت؟”

 

 

منبع: dailymail.co

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب