تبلیغات متنی

تجاوز بیرحمانه دکتر تیم ملی آمریکایی به 100 زن و دختر + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز بیرحمانه دکتر تیم ملی آمریکایی به 100 زن و دختر + عکس

تجاوز بیرحمانه دکتر تیم ملی آمریکایی به 100 زن و دختر + عکس

 

تجاوز جنجالی به 100 زن توسط دکتر تیم ملی ژیمناستیک ، ادامه این خبر هولناک را در همین بخش خبری از سایت آکاپرشین دنبال کنید.

 

آکاپرشین، به نقل از Inside the games، دو عضو سابق تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک آمریکا در رابطه با تجاوز جنسی لارنس ناسار دکتر سابق این تیم صحبت کردند. جسیکا هوارد و ژانت آنتولین در برنامه ۶۰ ‌دقیقه شبکه CBS حقایقی را در رابطه با دکتر تیم ژیمناستیک آمریکا مطرح کردند.تجاوز بیرحمانه دکتر تیم ملی آمریکایی به 100 زن و دختر + عکس

 

این دو نفر از تجربه‌های خود در مرکز تمرین تیم گفتند که نشان می‌داد دکتر تیم از ورزشکاران سوء استفاده کرده است. آنتولین در این‌باره گفت‌: تصور می‌کردیم رفتار او جزیی از درمان است. نمی‌توانستیم به درمان اعتراض کنیم.

 

ناسار در ماه دسامبر به دلیل اتهام آزار جنسی کودکان دستگیر شد. مقامات قضایی کالیفرنیا اعلام کردند بیش از ۴۰ نفر از این افراد شکایت کردند. ناسار در دو دهه به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرده است.

 

بررسی‌ها نشان داده است در بیست سال اخیر بیش از ۳۶۸ ژیمناست زن در رابطه با آزار و اذیت‌های جنسی اعتراض کردند. فدراسیون ژیمناستیک آمریکا حاضر به صحبت در این‌باره در شبکه‌های تلویزیونی نشده است.

 

 

 

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب