تبلیغات متنی

دختر ایرانی که عطر شادی آور تولید کرد

مجموعه : هنرهای خانگی
دختر ایرانی که عطر شادی آور تولید کرد

دختر ایرانی که عطر شادی آور تولید کرد

عطر شادی‌آور با الهام گرفتن از طبیعت توسط یك مبتكر ایرانی تولید شد. مهناز بهروزی، مبتكر ایرانی گفت: این عطر با استفاده از درخت بید مجنون تهیه شده است در واقع ما در این تحقیقات این درخت را بررسی و روی آن آزمایشات متعددی را انجام دادیم.

 

وی افزود: با مطالعاتی كه درباره خواص درخت بید مجنون داشتم متوجه این ویژگی این درخت شدم به همین دلیل به دنبال عملی كردن این خواص رفتم و خوشبختانه به نتیجه هم رسیدم.

 

بهروزی تصریح كرد: این عطر تهیه شده از این درخت هیچ‌‌گونه عوارض جانبی برای استفاده‌كننده ندارد و سعی كردیم در آزمایشگاه از بین روش‌های موجود برای تهیه عطر،‌روشی را انتخاب كنیم كه ویژگی‌های مرغوب‌تری را داشته باشد.

 

وی گفت: فرد در هر شرایطی می‌تواند این عطر را استفاده كند تا این حالت در او ایجاد شود. در حالت عادی در افراد ایجاد آلرژی نمی‌كند و امكان ایجاد آلرژی در افراد نیز با استفاده از این عطر بسیار كم است.

 

این مخترع خاطرنشان كرد: ماندگاری این عطر بسیار خوب است و نیز در روشی كه رایج است برای درمان افسردگی و سردردهای شدید با استفاده از بو، بسیار اهمیت دارد. همچنین قرار است در مسابقات آلمان نیز شركت داده شود.

 

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب