تبلیغات متنی

این بازیگر زیبا خبر از دوازدهمین ازدواجش داد + عکس

این بازیگر زیبا خبر از دوازدهمین ازدواجش داد + عکس

این بازیگر زیبا خبر از دوازدهمین ازدواجش داد + عکس

 

به گزارش آکاپرشین این بازیگر زن پر حاشیه برای بار دوازدهم لباس عروس پوشید و از ازدواج دوازدهم خود خبر داد !! غاده عبدالرزاق، بازیگر مصری اعلام کرد با مدیر فیلمبرداری سریال جدیدش تحت عنوان (سلطانه‌المعز) ازدواج کرده است.

 

غاده در این سریال رمضانی تولید ۲۰۲۰، نقش اصلی را ایفا می‌کند . این بازیگر مصری با این ازدواج دوازدهمین ازدواج خود را رقم زد و تأ کید کرد که شماری از همسران او از چهره‌های معروفی نبوده‌اند.

 

وی سال گذشته دریک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سؤال درباره ازدواج‌هایش سعی در کتمان حقیقت داشت و دلیل آن را ترس از حسادت مخاطبان عنوان کرد. اما در نهایت در مواجهه با اصرار مجری اعتراف کرد که متولد سال ۱۹۷۰ است و تاکنون ۱۱ بار ازدواج کرده که نخستین بار آن در ۱۷ سالگی بوده و یک سال بعد دخترش روتانا را به دنیا آورده است، که او نیز هیچ مشکلی با تصمیماتش ندارد.

 این بازیگر زیبا خبر از دوازدهمین ازدواجش داد + عکس

 

غاده عبدالرزاق در ماه ژانویه گذشته با انتشار عکس خود در لباس عروس، احتمال ازدواج دوازدهم خود را قوت بخشید و در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره‌ی عکس خود با لباس عروس گفت که این عکس فقط برای فیلمبرداری فیلم جدید اوست و آنطور که مردم گمان میکنند متعلق به ازدواج مجدد نیست، او پیش از ازدواج اخیر خود افزود: او در جستجوی فردی بلندپرواز است که او را دوست داشته باشد و ثروت و جایگاه اجتماعی فرد ملاک انتخاب او نیست.

 

دیری نگذشت که غاده موارد مطلوب خود را در مدیر فیلمبرداری جدیدش به نام هیثم زینتا پیدا کرد و جشن ازدواج خود را در پشت صحنه سریال برگزار کرد. او به طرفدارانش گفته که بعد از عید فطر منتظر یک مراسم غافلگیرکننده باشند.

پربازدید هفته
پربازدید ماه

عکس های خنده دار

عکسهای دیدنی و جالب